Conheça o fabricante Vittorazi
|
|
|
Stroke: 54 mms |
|
Swept volume: 184.7 cc |
|
Bore: Ø 66 mms |
|
Power: 25 hp at 7.800 rpm |
|
Cylinder: Single cylinder in aluminum Nicasil chromed |
|
Piston: HQ diamond profile, graphite coating, 2 rings chromed |
|
Intake: Silencer air-box – Walbro carburetor – Reed valve intake |
|
Cooling: Extraction from propeller |
|
Starter: Manual |
|
Clutch: centrifugal clutch |
|
Reduction drive: ratio 1/2.68 -1/2.87 – PolyV belt. |
|
Ignition coil: Inductive IDI |
|
Spark-plug: NGK BR9ES |
|
Temperatures max: EGT 550° – CHT 250° |
|
Exhaust pipe: Hand-made with carbon “Db-killer” silencer |
|
Propeller rotation: Anticlockwise |
|
Fuel: Unleaded gasoline – Synthetic oil 2.5 % |
|
Consumption: 3.8-4.2 liters/hour at 30kg of static trust, propeller 125cms at 5600 RPM |
|
Weight: 14.2 kg; pull starter version |
|
Weight: N/A electric starter version |
|
Weight: N/A pull & electric starter version |
|
Motor aeronáutico experimental: deve ser usado somente para desporto em aeronave experimental tipo paramotor sob a legislação RBH-103 – voo por conta e risco do piloto – voe sempre com os documentos pessoal e da aeronave experimental em ordem conforme RBH103
Garantia de 3 meses conforme a lei – o fabricante oferece mais 9 meses de garantia estendida após termino da garantia no Brasil – a garantia estendida deve ser direto com o fabricante – o seu uso para fins comercial é extremamente proibido.